donderdag 2 april 2009

[DJ] Sporten

Waar Bart vernieuwde krachten vind in zijn schema voel ik de afleiding ontstaan. De afgelopen drie dagen zat ik in het zand op een fiets. Ongebrijpelijk waarschijnlijk in de ogen van ene heer Leenhouts maar ik voelde me net weer een kind. Ongewassen, besmeurd met zand, het zweet van zijn voorhoofd afvegend, voelde ik mij 1 met de natuur om mij heen. Terwijl uit zat te blazen hoorde ik vogels kwetteren, de bomen langzaam het zuurstof de lucht in zwaaien. Konijntjes die weg sputteren. Ik voelde mij heerlijk.

Waar ik in BB een krachtuitspatting vind, een avontuur waar ik bergen tegen kom en er eindelijk uit mijn geest de gedachte minder, minder! verschijnt in plaats van het ooh zo bekende meer. Ik probeer mijn geest terug te buigen naar BB en heb vandaag een goede voeding gehad. Maar ik zal mij weer moeten richten op de ooh zo heerlijke krachttraining maar het weer, mijn mooie fiets en mijn geest hebben een drukkende beweging om te gaan bmx-en. Het is geenzins een ontvluchting maar een acceptatie van een lot, opgebouwd in mijn jongere jaren tot dat daar het achtjarige jongetje met zijn witte moterhelm bij zijn pa voorop zit op een groen motortje.

Altijd vermoeide benen is het gevolg van krachttraining+fietsen. Ik hoop nog deze laatste 2 maanden uit te kunnen zingen voor onze wedstrijd om mij dan volkomen te richten op het BMX-en.

Het zal eenvoudig worden met slecht weer, dan is het ijzer aanlokkelijker. Ik zal strijden, om competitie te blijven, ik zal proberen slim te blijven en ik zal knallen wanneer ik train.

Nog een kleine opmerking... die zaterdag met Joery... ik kan er niks aan doen, maar ik vond het niks... niet Squaten :(?

D
J
A
N
G
O

1 opmerking:

Anoniem zei

acceptatie van een lot is uiteindelijk misschien nog het beste. Ik hoop je toch nog eens te zien op de vrijdag, al zal het vanaf nu onverwacht zijn.

Een goede compititie gewenst