maandag 12 januari 2009

[Bart] RE: Stoppen

Kut man.
maar je hebt idd een punt.
Je vooruitgang was idd niet goed waar te nemen man, maar waarschijnlijk is het een dood punt.

Je training was niet zo geweldig, maar shit happens. Je hebt toch je bench verhoogt man, bekijk het positief.

Je hebt nu kunnen ruiken aan het echte leven.
Op dit punt worden de winaars onderscheiden van de verliezers. Laat je keuze niet meteen definitief zijn.

Maar toch jammer dat ik het zo moet horen.
Als het toch zeker is, hoop ik dat zich onder de lezers een nieuwe motivator ontpopt.

2 opmerkingen:

Django zei

BEN JE NOU ECHT ZO LOMP...

Ik heb mijn bench verhoogd met 5kg, ik heb nog nooit 5*84kg gedaan,
mijn DL met 9kg omhoog geknald.

Het ging fuckin' lekker en ik zat je gewoon te nakken.

Voor de progressie op kracht sta ik nu op: +28kg en waarschijnlijk kan ik ook wel al 5kg meer weg SQ. Dus ik denk dat ik nu op 33kg meer zit. Jij hebt nu ook 15kg op je BP, 10 op je SQ en waarschijnlijk 10 op je DL, dat wordt dan 35 kg eh ;).

Op armen heb ik maar +1CM,
Benen tot nu toe +3,5
Middel ook groter geworden :p +3cm
Buik+Rug: -0,5 maar ik heb het idee dat die eerste meting niet klopte van dat.

Vetpercentage van 22% nu, dat is wel te erg :p. Vooral eetschema is slecht geweest.

Maar gozer, simpele kloot, het was toch duidelijk dat IK, na zo'n training niet zou stoppen.

Anoniem zei

hahaha,
was hij gruwelijk overtuigend geschreven of niet :P

Maar tot ik je krabbel las geloofde ik het echt echt :P

maar je getallen kloppen niet helemaal, volgens de wedstrijd is het namelijk zo:
Dj: BP: 85 -> 95 = 10kg
DL: 150 -> 160 = 10kg
SQ: 130 -> 124? = laten we
het op nul houden ;)
TOTAAL: 20kg

Bart: BP: 95 -> 110 = 15kg
DL: 165 -> 175(5)= 10kg
SQ: 120 -> 120(3)= 0kg
Totaal: 25kg

Ik weet niet hoe jij aan die hoge getallen komt?