dinsdag 13 januari 2009

[DJ] The Worst or The Best

Hij duwt zijn gezicht tegen het raam. Onmiddellijk begint het raam te beslaan terwijl hij kijkt naar de koude, witte omgeving. Hij neemt rustig een slok van zijn smaakloze shake. Zijn blik begint geconcentreerde te worden bij elke slok. Zijn lichaam maakt zich ook gereed voor de training. Hij ziet hoe mensen voorbij zijn raam lopen. Gesloten mensen, mensen met een doel, mensen zonder doel, ze vallen in het niet, het weer wint met trots. Er vormt zich een glimlach op zijn lippen, het weer zegt hem niks. De mensen op straat zeggen hem niks. Hij draait zich om en neemt nog eens een slok van zijn shake.


Pauw, pauw, pauw, zijn hart begint al te bonken. Hij gooit zijn armen nog eens los. Draait een beetje met zijn rug. De vorige training zit nog in zijn lichaam. Het voelt massief. Weer komt het glimlachje terug op zijn lippen, dat was gisteren. Dat was gisteren en nu komt vandaag. Hij blaast zijn longen eens goed leeg, fijne wolkjes verschijnen en geven de kou zijn charme. Hij legt zijn handen al eens op de stang. Zo meteen is de stang niet meer koud. BROOOAAAAH schreeuwt het alfamannetje. Hij slaat zijn gebalde vuisten eens tegen elkaar. Pure concentratie. "Hier komt het op aan, hier leef ik voor!" Hij voelt zijn vingers een voor een de stang omsluiten. Bwam, bwam, bwam, bwam, diepe hijg, bwam, bwam, bwam, baf. De stang hervindt zijn contact met de aarde weer en de bodybuilder vindt het contact met zijn leven weer terug. Fuck de kou, fuck de misselijkheid, waar liggen die 10kg schijven, ik wil meer, bwam, bwam, bwam, bwam, bwam, bwam. MEER. Meer schijven, meer pijn, meer werken, meer schreeuwen. Ik zal niet breken schreeuwt hij in de schuur. Brullend stort hij zich weer op het ijzer. Gloedheet. Dampend staat het te wachten op zijn meester. De stang praat tegen zijn meester, werk mij, verscheur mij, haat mij, heb mij lief. Kom op pussy, fight me. En dat is wat zijn meester doet, minachtend gooit hij nog een 10kg schijf erop. Doorbuigen zal je doen. Bwam, bwam ROOOOAAAAAH, bwam, BAF. Nieuwe PR, in your face, bitch.

Geen opmerkingen: