dinsdag 9 december 2008

[Bart] Korte tijd

Snel plaats ik nog een kort trainingsverslag voordat Django zijn inmiddels bijna voltooide boekwerk plaatst.

Vanochtend ben ik braaf naar de les geweest en ook vanavond zal ik weer braaf naar mijn dispuut(studentenvereniging) gaan. Ondanks deze verplichtingen vallen er nog een paar uurtjes vrij te besteden op het midden van de dag. Na lang wikken en wegen heb ik besloten deze uurtjes zo nuttig mogelijk in te vullen en wat is nuttiger dan een goede squat?

BB Squat: 6x50kg, 6x80kg en 10x100kg
De sportschooleigenaar was achter mij gewichtloos perfecte lunges aan het uitvoeren, teleurgesteld over het feit dat ik zijn advies niet opvolgde. Hierna heb ik, mede om zijn goedkeuring terug te winnen, als cooling down nog wat spanning-squats uitgevoerd met 50kg.
One leg extensions: 10x40kg, 10x80kg en 2x12x125kg
Seated leg curls: 10x30kg, 10x80kg en 2x10x115kg
Seated calf raises: 4x±15x30kg

DB Shrugs: 15x32kg, 15x40kg, 15x54kg en 16x54kg
Vervolgens heb ik mij nog gewaagt aan wat voorzichtige crunches, maar dit werd, zoals gewoonlijk, snel stopgezet.

Na drie kwartier was ik dan ook al klaar met deze training.

Gegroet,
Grote pandabeer

Geen opmerkingen: