donderdag 4 december 2008

[Bart] Realiseerbaar uitvoerbaar

De hele week moet ik mijn concentratie al nauwlettend actief houden. Deze week bevat tot nu toe al te weinig slaap-uren. De brakheid maakt zich dan ook vaak ongemerkt meester van me.


Uitdagend buldert Spiritus naar het ijzer: “Wie o wie kan mij verslaan?!!!”

DB benchpress: 10x22kg, 8x36kg, 9x42kg(iemand ondersteunde hier wel ongevraagd mijn ellebogen) 8x34kg
BB incline benchpress: 10x50kg, 10x80kg(hulp van vingers der spotter), 5x90kg(idem)
DB incline Flyes: 10x22kg, 8x24kg(langzaam), 5x24kg(idem)

Dips: 10xBW, 8xBW+10kg, 10xBW
Pulldown: supersets met omgekeerde grip. 10 en 6x35kg, 10 en 5x30kg
Toen ging over naar 'overhead machine extensions' maar dit voelde niet helemaal lekker, dus ik greep snel naar de vertrouwde dumbells.
DB overhead one-arm extensions: 10x11kg, 6x14kg, 8x11kg

BB behind the neck press: 10x40kg, 10x50kg, 14x60kg(hulp van vingers der inmiddels derde spotter), 12x60kg(idem)
Machine lateral raises opeenvolgend: 6x40kg(cheating), 5x30kg, 5x20kg, 6x10kg.
Machine lateral raises: 10x20kg

Uitgeput verlaat Corpus onder zwaar gedreun het door hem persoonlijk afgebeulde ijzer. Zaterdag in de schuur zal de revanche plaatsvinden.


Vanwege de spotters heb ik ditmaal geen records verbroken, maar het was wel degelijk een opbouwende training. Vooraf aan deze training brachten twee biefstukjes mij in deze brute staat en het nakuurtje bestond uit tartaar. Dit natuurlijk naast al de gebruikelijke sportvoeding.

Ps: Vanwege een deodorant-battle met mijn huisgenote ben ik momenteel even uitgeschakeld... Bwah, niet gewoon. Weer twee bussen er doorheen.

Geen opmerkingen: