dinsdag 9 december 2008

[DJ] Excuses voor de delay

Tja, ook even snel een blogje schrijven. Ik moet nog gigantisch veel doen voor school dus ik ben eindelijk een echte student en ik zal daardoor ook korten op de blog. Dus enkel snelle verslagjes om up to date te blijven. Ik hoop dat mijnheer Bart dit ook kan accepteren :p.

Gisteren:
BB BP: opwarming, 8*64, 3*4*79kg, 8*74, overdreven stricte 6*69
DB Shoulder press: 11*20kg, 1*25 (omhoog krijgen kostte teveel kracht, de volgende keer kijken of iemand kan aangeven) 9*20 vervolgens gestopt omdat ik me kut voelde.

Vandaag:
BB SQ: opwarming, 4*120, 1*120 (keiharde failure 2e keer :p) maar gelukkig @Watersportbaan 6*100, nog 1*100 maar was op.
BB DL: 10*60, 2*100 maar de BB was scheef waardoor de BB in zijn geheel begon te draaien en dus niet te houden was in mijn handen. Ik pissig want ik had al moeten wisselen en de schijven bij elkaar moeten zoeken dat ik dacht van krijg het schijt.

Leg Press: 2*12*160, 8*160 volgende week eens beginnen met de leg press, ik vind het nogal tegenvallen.
Curls: 3*12*65kg, ik heb altijd het gevoel dat ik bij deze oefening moet oppassen, voelt nooit lekker aan bij mijn spieren.
Leg extension: 12*85, 12*92,5, 12*102, 12*117,5, 7*125kg Zoiets was. De zwaarte is niet echt logisch verdeeld :p. Maar de 7*125 weet ik zeker ;).

Nog even triceps omdat ik die gister eigenlijk al had moeten doen:
DB kickbacks: 3*12*16kg
Cable pull down: 2*12*25kg, en toen ging er iets mis met de kabel volgens mij :p was opeens anderhalf keer zo zwaar 2*5*25kg :p.

Dat was het dan.

En sorry Bart geen verhaaltjes over pandaberen of apen xD.

DJ

1 opmerking:

Anoniem zei

accepteren... ok
waarderen.. nee

Jij en de legpress snap ik niet helemaal. Ik bedoel, je vindt mijn legpress, die een stuk beter is dan de jouwe, niet goed, terwijl jij meer squat..

seated leg curls (als je deze bedoelt) voelden bij mij vandaag ook niet helemaal juist. Ik liep er vandaag ook een beetje naar :s

Ik hoop in de toekomst meer van je te horen grote aap. geef mij de verhalen terug..