woensdag 10 december 2008

[DJ] Wat is dan toch die bovenrug?

Je kan er niet eens bij met je handen als je armen wat getraind heb. Wat is dan toch die bovenrug die verschuilen blijft achter vermoeide biceps, misplaatst gebruikte beenspieren en vermoeide onderarmen. Ik vind hem niet. Ik voel hem niet. Ik moet nog in contact komen met deze spier, die geliefkoost wordt door Bart. Ik heb nog nooit echt gevoeld. Oh mag ik hem voelen?

Optrekken: 3*5 BW, 4*BW
ST Rows: 12*40, 12*50, 12*60, 8*70 (ch), 4*80 (ch), 7*65(ch)
Tbar row geval: 12*30, 12*37,5, 9*42,5 , 9*37,5 15*30 (wow, ik voelde zo iets, zo wat tussen hoog en midden in, zo net tegen mijn ruggegraat aan, zou het, zou het... ja? JA? ooh, 5 seconde later gevoel alweer weg)
DB rows: 12*32, 3*12*28

ARGH, WTF is dat met mijn bovenrug, ik kan die fokker maar niet voelen, ik heb altijd het idee dat ik verkapte biceps oefeningen zit te doen :s. Ook echt trieste getalletjes. En dat train ik dan maar 1x in de week, pffff. Ik weet echt niet waar het aan lag vandaag. Voeding was goed, rust was goed, supplementen waren goed... dusja. Het voelt vanavond ook eerder aan alsof ik benen heb getraind dan bovenrug... maar dat was toch echt gisteren :p.

Biceps... ook poep. Poep, poep, poep, ere aan diegene die de ere toe komt xD (snap dat maar).

BB curl: 12*20, 8*30, 8*30, 6*30 ook moordneigingen op dit moment. Het kon ook de speedcore+ labrada supercharge zijn, maar toch.
Cable Curls: 12*20, 8*20, 15*15, 10*20

Teleurgesteld, pissig en meurend verliet ik de watersportbaan. Alleen de hatelijke speedcore maakte me weer vrolijk. Hoe erg kan je een trance liedje verkloten :D. Het album heette dan ook I hate trance Volume 2. Jaah, het is serieus al volume 2, volgens mij zijn er nu al 3 of 4 volumes van uitgekomen. Dus in totaal al 6-8 cds met ware speedcore. Gheghe, voor de "braindead" ohr.

Greetings,

Uw hoogachtende DJ

Geen opmerkingen: