maandag 29 december 2008

[DJ] MR. Django2

SHIT GING LEKKER!!!!


Het was een geweldige training. Hah, hier doe je het voor. Dan weet je het weer. Dan zijn er geen vragen meer maar acties. Bart wekt me op als een batterijoplader. Samen veranderen we in een verscheurend, schreeuwend monster dat zich op elke uitdaging gooit en er overheen probeert te komen. We kunnen het hebben over 4*120kg SQ voor Bart en 5*120kg SQ voor mij. Of misschien kunnen we het hebben over een deadlift die vaak niet meer in onze trainingen te vinden is maar bij ons nog steeds hoog in het vaandel staat: een gruwelijke 4*175 DL voor Bart en 1*150 voor mij. Op weg naar de 200kg eh Bart. Maar de mooiste actie vond ik toch wel de beenverscheurende leg extension. Gewicht zei niks vandaag, het was motivatie dat telde! Een killerset van verschillende gewichten waarna Bart half dood op de grond kwam te liggen. Een beentraining van formaat. Voeding schema ging ook geweldig vandaag. Jaah, hier doe ik het voor. De geweldige training.

Geen opmerkingen: