zondag 28 december 2008

[DJ] MR. Django

Yo This right here is crazy
I feel big ya'no not big in the sense of wieght
Ya'no wat I mean like gaining weight nuthin like that
Like COLOSSAL you kno wat I mean like *sigh*
I heard you was lookin for me...


Hey Mr. Carter (hello)
Tell me where have you been (ha ha you kno)
They been asking, They been searchin, They been wondering why (I kno)
Hey Mr. Carter (hello)
Tell me where have you been (shit you kno)
They been asking, They been searchin, They been wondering why

http://www.youtube.com/watch?v=p2k4oqNOJu0

Hey Mr. Django, where have you been?
Leren, werken, DJing verkennen en met mijn vriendin hangen.

They been asking, They been searchin, They been wondering why?
Tja, why? Waarom niet? Iets weerhield mij om te gaan trainen. Teleurstelling, luiheid, zwakte. Een idee van ik moet hard leren. Maar het uiteindelijk niet doen. Misschien het niet willen aanvaarden. Ach, ik ga niet blijven steken hierbij. 'Ha ha, ya kno'.

En nu?

Ja... wat nu. Ik weet het even niet meer. Dat is de waarheid. Ik wil zeker wel BB-en en op een goede manier. Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat 1 teleurstelling niet tot een 'slechte' dag zal leiden?

Maar pfff, het schrijven gaat *kut*, en ik moet weer verder leren. Morgen weer een blog. Ik zal van de week elke dag bloggen. Op zoek naar balans, visie en doel.

Greetings,
DJ

Geen opmerkingen: