donderdag 12 februari 2009

[Bart] Guess who's back

Zoals gewoonlijk stap ik vol trots de gym(lees:blog) weer binnen. Sommige buffels(lees:lezers) kijken me aan, glimlachen verschijnen en ik groet ze vriendelijk. Wanneer ik de gym(lees:nog steeds blog) doorlopen heb, stap ik richting de kleedkamer(lees:een word-bestand). Daar ga ik zitten en laat in mijn gedachten glorieuze woorden mij inspireren. Mijn Ipod shuffle op shuffle maakte de geweldige cursieve teksten mogelijk.

Leg press(full): 5x50kg, 5x100kg, 5x150kg, 5x200kg(Rammstein-Rosenrot), 7x230kg(PR)(The Game-Red bandana), 5x230kg->4x200kg->6x150kg->8x100kg(DMX-Lord give me a sign).
Ik sta op en wil alle schijven terug op hun plaats hangen, maar mijn benen beletten mij in de snelheid van deze actie. Een moeilijk te plaatsen gevoel in mijn quadriceps laat op mijn gezicht een glimlach verschijnen.
Lying leg curls: 10x35kg, 10x50kg(PR), 4x55kg(PR?), 12x40kg(Rocky-Trainingsmontage)
BB back(?) squat: 10x50kg(DMX-slippin'), 10x100kg(Haha, PR), 9x100kg
Mijn quads konden dit officieel niet aan.
Seated calf raises: 4x12x40kg(Eminem-The way I am)

BB shrugs: 10x70kg, 10x120kg, 8x170kg(PR?), 6x170kg(Headhunterz-Subsonic)

BB wrist curls: 20x70kg(PR)(Headhunterz-Blame it on the music), 18x70kg
BB reverse curls: 10x20kg, 10x40kg (om te imponeren(PR trouwens)), 6x40kg


Tevreden zijnde over mijn bovenlichaam wilde ik mij volledig voor mijn benen geven, met de gedachte de benen-koning met één training van zijn troon te stoten. Ik herinner me de 3x130kg squat van ons beiden namelijk nog als de dag van gisteren. Het gaf hoop. Dus weest voorbereid. Ik ben in ieder geval vastberaden een krachtige poging te wagen onze benen-uitdaging alsnog te winnen.

Op weg naar huis voelde ik mijn quads overigens bij elke trap op mijn trappers, geniaal gevoel, althans niet geheel onbekend.

Pandabeer

2 opmerkingen:

Django zei

Hey,

Benen zijn mijn ding!!!

Anoniem zei

Whahaha,
Ik dacht: eindelijk een reactie :p
Krijg ik dit.. :p

Sorry, zal maandag me rug wel weer trainen ;)