zaterdag 21 februari 2009

[Bart] A week in The Dungeon

Dit is de titel van de DVD waarin Mark Dugdale ondanks tegenslagen nog keihard met Dorian Yates traint in Temple Gym aka The Dungeon. Komende week train ik alleen in ‘De Schuur’. Zonder een omhaal van prikkelingen zal ik hier strijd voeren tegen de stagnatie. Als lezer zal ik u hiervan optimaal op de hoogte houden, totdat u elke zweetdruppel proeven kan. Mijn schuur mag dan wel geen kerker zijn, maar er kan zeker keihard getraind worden.

Voorjaarsvakantie schijnt, zoals vele andere vakanties, voor de universiteit onbekend te zijn. Django zal dus ook niet elke training kunnen benuttigen, maar ook alleen heb ik de schuur al vaak genoeg uitgebaat. Met de pen als mijn trouwe metgezel zal komende week geen genade kennen.

Doelen voor de komende week:
DL 1x195kg --> 1x200kg
BP 1x110 --> 3x110kg
SQ 3x130kg --> 1x140kg

Het vijfdelige verslag dat komen gaat overtreft elke motivator uit de geschiedenis; geen apparaten, lever noch hammer, doch louter losse gewichten welke mijn Corpus pijnigen gaan.


Ps:
Ik train vier maal per week, waarbij Django en ik elkaar op de vrijdag als vijfde dag in de schuur ontmoeten, puur om ons oerinstinct wakker te schudden, puur om te deadliften. Gisteren bezorgde mij dit de deadlift van 195kg.
Vandaag in de schuur met 4 oefeningen mijn bovenrug getraind, met 3 mijn biceps en met 2 setjes mijn buik.

2 opmerkingen:

Django zei

Een week bloggen, ik doe mee!

En morgen zal ik er zijn. 2000 in de dungeon?

Gastaaaaah

Anoniem zei

Kan je smiddags niet?