zondag 8 februari 2009

[DJ] Polsen

Ik heb eens gezocht op problemen met polsen. De oplossing stelde eigenlijk niet zo heel veel voor. Niet echt speciale dingen.

1. Onderarmen trainen. Wrist curls en dergelijke.

2. Grip trainen, zoals de COC die je had gekocht Bart.

3. Powerballs: http://www.gyroshop.be/?gclid=CJ7ckP-P8JYCFQWB1AodPUC5qw

4. Pols recht houden bij de oefeningen


Ik heb ook al wat opgezocht voor schouderproblemen. Aangezien ik wel wat voel in mijn schouders wat niet goed is. Alleen rechterschouder, het doet net geen zeer, zeg maar. Maar ik wil er zeker voor zorgen dat het niet verder gaat. Dus, verwacht ook nog een berichtje over schoudertraining voor blessure preventie.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

behalve 3 deed ik deze dingen al jah. Maar ik geloof dat de flexibiliteit trainen ook voordelig kan zijn, dus dat doe ik ook weleens.

Maarre, wrm vertel je niet over onze 130kg squat XD?

Django zei

Ik vind alleen de 110kg de moeite waard om te vertellen. Nee, het was een slechte training. Ik ga het morgen nog eens overdoen zoals het hoort....

Ohjah, je kan ook met je eigen gmail account bloggen. Moet je jezelf even toevoegen als blogger voor dit blog door je emailaccount toe te voegen ergens.

Django zei

Nog een linkje voor je: http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/trainen-op-rap-hiphop-198507/index3.html