vrijdag 6 februari 2009

[DJ] Dromen

Als we droom en resultaat tegenover elkaar zetten dan weten we wie er het mannetje staat. Want niet alleen op papier ben jij de betere sporter maar ook tijdens het sporten ben jij de betere man. Dus ik snap je houding. Ik moet me nog steeds bewijzen om een waardige bodybuilder te zijn. Ook in deze beslissing laat je zien dat je sterker bent dan mij. Jij zal geen onnodig energie verliezen wanneer het misloopt.

Maar anderzijds, los van mij, ben ik benieuwd naar je afkeer tegen amateurwedstrijden? Ik bedoel de http://www.ncobb.be/ past toch in je straatje. Naturel en toch gigantische buff. Je weet zelf ook wel wat het probleem is met professionalwedstrijden... en als je nog steeds niet wil cutten... tja, ik denk echt dat je het eens in overweging moet nemen. Misschien verlies je wat op spieren, maar hoe je er dan uit ga zien. Dat wordt echt bruut.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hee,

Begrijp me niet verkeerd, jouw enthousiasme maakt me zkr vaak jaloers. En kom niet met dingen dat jij je tegenover mij moet bewijzen als bodybuilder, want dan had ik nooit stukken als muscletalk geschreven..

Ooit wil ik misschien wel een wedstrijd doen, maar voor sommige amateur wedstrijden ervaar ik echt plaatsvervangende schaamte. Die site, waar je overigens waarschijnlijk ncobb.com mee bedoelt, laat idd wel mooie fysieken zien. Dus misschien sta ik er wel over jaar of vijf, als ik wat zekerder ben over mijn fysiek on-stage.

Kom sowieso mrgn maar, dan bespreken we nog wel wat dingen.