woensdag 4 februari 2009

[DJ] Training

Gisteren en vandaag weer wat getraind. Ik merkte goed dat ik nog heel erg zwak was. Wel een lekkere pomp gekregen. Gisteren een beetje schouders getraind en even gebenchpressd. Vandaag heb ik traps, triceps, biceps en bovenarmen getraind.

Maar daarvoor begon ik dit bericht niet te typen. Ik heb voor het eerst geposeerd met Dannic als mijn fotografe. Ik moet zeggen dat dat best leerzaam was. Als je ziet hoe groot verschil de eerste met de latere foto's van een pose maken... dan snap je waarom poseren de overbrugging is van alle uren werken naar het publiek toe. Alleen als ik de foto's met 9maanden geleden vergelijk dan ben ik alleen maar diep ongelukkig. IT LOOKS LIKE SHIT! Maar goed... het is ook niet slechter geworden tegenover de andere foto's en er zit wel flink wat meer kilo's vet aan... :p
Achja, vanaf nu aan naar de top!

Greets
DJ

Geen opmerkingen: