donderdag 19 februari 2009

[DJ] Cuttijd

Jep, Cuttijd.

Bart is helemaal benieuwd naar mijn schema's en dergelijke. Maar ik heb eigenlijk helemaal niks van een schema. Op het moment doe ik het nog op het gevoel. Ik eet wel heel veel eiwitten en voor de rest weinig KH of vet. Bijvoorbeeld eetschema vandaag was:

1530 (Ja was uit gegaan, lag pas om 8u in mijn bed, wel goede cardio gedaan aan trippen op de muziek)
300gr varkensoester (gatverdamme van de Delhaize hier, dat is echt troep)
300gr Aardappelen (vrij veel maar het was dan ook al half 4 voor mijn eerste maaltijd)
250gr groente
Half pak melk

1800
4Boterhammen met 60gr kip
1 pak melk

2000
50gr Whey + 5gr crea

2305
Kwark

Maar ik wacht op het hongergevoel maar dat blijft volkomen uit. Ik heb wel alleen nog maar Cut training gehad van de week. Totaal niet sterk en nog sneller verslapping. Vandaag ook...
Benen:
BB backsquat: 5*60, 5*100, 5*130, 3*150 (argh, mijn grip was te slap, hij rolde zo uit mijn handen, ik had nog veel meer gekund) 6*130 (Zelfde probleem)
BB SQ: whaaah, what the poep, argh, schijt, pis, cut, sterf, ik kan niet meer fatsoenlijk squaten :(. Ik ga heel erg scheef, doe het vanuit mijn onderrug (die is trouwens al behoorlijk sterk geworden, kan veel aan :p) en dan met maar 100kg, terwijl ik al met goede techniek 5*124 heb gedaan... sux0rz. 8*60, 5*100, 5*100, 5*100, 3*100 (Heel gecontroleerd en heel veel concentratie voor techniek)

Woede

Frustratie

Woede

Leg curls: 12*70 --> 20*75, 15*85, 15*75 Bwam, lekkerste leg curls ooit.

Leg press: 12*160, 5*200... en toen was ik moe en ik liep gefrusteerd naar buiten... in de bus kreeg ik spijt, want... ik was gewoon mijn kuiten vergeten... ik had nog kunnen hardlopen... ik had nog shrugs kunnen doen.... en whaddup met die onderarmen.... pfff... :(

1 opmerking:

Anoniem zei

Yoo,

Wil je je voeding van meer dagen laten zien? Gisteren was toch wel een beetje uizonderlijk gezien je 15:30.. :p?

Cut training XD

Je backsquat is anders ziek kerel :O, ga ik ook eens zo zwaar proberen :p.

Die legcurls zijn ook lekker, maar zijn ze zittend, liggend of staand? Als sluit ik dat laatste uit (Of je hebt echt monsterr hams[Hems,Belg XD]) Dit vroeg ik al eerder btw..

Je onderarmen en trapezius kan je vanavond wel inhalen. Vanavond kunnen we ook zien hoe sterk je onderrug ondertussen werkelijk is ;).

Later