vrijdag 7 november 2008

[Bart] Iron killer

Django, Django, soms zet ik mijn vraagtekens bij jouw woordkeuze. 'Beterder' daargelaten, vind ik je aanvang toch echt het toppunt. Tjappies en mammies. Mijn spellingcorrector zet er twee grote rode strepen onder. Straattaal op een blog en dit ook nog eens gebruiken om je lezers respectloos te tituleren. Want ik word er in ieder geval niet vrolijk van wanneer iemand mij 'tjappie' noemt. Maar jij vindt het waarschijnlijk heerlijk om het contrast nog eens extra af te bakenen. Ik wil dit proces natuurlijk alles behalve tegenwerken, dus ik zal mijn respectabele 'u' maar gewoon voortzetten.

Nu zal ik mij tot u richten beste lezer, daar ik u iets veel interessanter te vertellen heb. Aangezien Django mij eerder terecht wees op de hypocrisie van mijn discipline aangaande mijn schoudertraining, heb ik zijn advies niet in de wind geslagen, maar mijn lering eruit getrokken met de gewenste resultaten. Het was zijn planning mijn MP's 'nog verder' te versprokkelen. Maar ik zeg: Zullen we het voorlopig niet gewoon bij de SQ houden?

MP: 9x55kg (In your face!)

De rest van de training heeft er zeker niet onder geleden. Maar dankzij het eindeloos uitstellen van het schrijven van dit bericht wegens tijdgebrek, is deze training ondertussen niet meer dan een vage hersenkronkel voor mij. Daarentegen ligt de training van gisteren nog een stuk verser in mijn brein. Tussen de bedrijven door en met een droog onverzadigbaar gevoel achterin mijn keel, welk sterk neigt naar een keelontsteking, fietste ik naar CGR. Nog een laatste keer gunde ik mijn rug een ontspannende beweging alsof ik hem klaarstoomde voor een massage. Maar deze massage zou dan wel bestaan uit 'seated cable rows', 'Pulldowns' en 'DB rows'.

Seated cable rows: 2 opwarmsetjes en daarna 2 werksetjes met al het gewicht (weet niet hoeveel) 10 keer. Na dit 2e werksetje bouw ik meteen zonder rust af: 30kg eraf: 10x, 25kg eraf: 10x, 20kg eraf: 10x. Heeeerlijk.
Pulldowns: 10x40kg, 10x60kg, 10x95kg, 12x95kg
DB Rows: 10x32kg, 10x40kg, 10x54kg (bende, max gewicht). Ineens schiet het me te binnen dat ik geen muziek heb, snel naar de kleedkamer voor mijn Ipod. 12x54kg. Aaaah.
Machine preacher curls: 3x10x50kg
BB curls: 10x20g, 4x10x40kg superstrikt, vermoeidheid denk ik. Mijn pr is nog altijd 8x50kg Django, voordat je van plan was ook mijn BB curls te versprokkelen.
Hammer curls: 2x10x18kg, 10x20kg
DB wrist curls: 3x25x22kg

Helaas word het weer tijd om afscheid van u te nemen.
Lees het verslag gerust een tweedemaal door!

Geen opmerkingen: