dinsdag 11 november 2008

[DJ] Verder?

Whadduppaaaaaah,

Ik blijf mij verzetten tegenover de respectabele opening :p.

Nou Bartje, ik ben geen blogontwijker maar ik had gewoon weinig te zeggen over BB. Ik voelde me vrijdag nog steeds brak, en zaterdag, zondag + maandag heb ik wat last gehad van mijn darmen en maag. Dus ik heb niet veel gegeten. Zelfs gestopt met Whey en Crea. Maar vandaag voel ik me gelijk een stuk beter dus ik ben ook van plan om vandaag weer te trainen. Een herfstdipje denk ik :p.

Aangezien ik vorige week nogal nutteloos ben geweest in alle andere vlakken van het leven naast BB heb ik gekozen voor nog een hobby die zeker wel complementair met BB is. Mijn leven bestond ongeveer uit gamen tot diep in de nacht, uitslapen tot half 1, klaarmaken voor sporten, wat afspreken met anderen en daarna weer gamen tot diep in de nacht :p. Dat komt een beetje doordat ik met het Boeddhisme en mijn website www.toegangtotinzicht.nl ben gestopt als mijn intellectuele en zelfcontroversiële hobby. Niet dat ik nu niet meer achter het idee sta, ik sla alleen nu een andere weg maar ik weet zeker dat ik er meerdere keren in mijn leven ernaar terug zal keren. Dusja, wat wordt dan die hobby eh, :p. Tjah, ik ga mijn naam eer aan doen xD. Jep, DJ. Ik heb zo een mixertje gekocht en heb dit weekend ook al een 'shitload' aan hoge kwaliteit hardcore MP3tjes gedownd. Waarschijnlijk krijg ik het volgende week allemaal binnen. En dan blijf ik een nerd hele dagen achter mijn laptop maar dan wel op weg om een mix te kunnen maken xD.


Zo. Nou ben ik geen blog ontwijker meer eh, Bart :p. Nog even een zeer kritische remark, gozer. Kijk als eerst je PR MP 7*45kg is en je maakt er 9*55kg van, dan lijkt dat in de eerste plaats ene gigantische prestatie en voor het gewicht en zo krijg je dan ook respect van mij, maar in de tweede plaats... wat een onzin. Als je 2 reps en 10kg erbij kan doen, wat deed je dan al die vorige keren eh... Laat ik je niet weer betrappen op een oefening of spiergroep waarmee jezelf onder je niveau houdt ;).

Plus, GEBRUIK MIJ NIET ZO SCHAAMTELOOS ALLEEN ALS EEN EXTERNE MOTIVATOR.

Gegroet,
DJ :p

Geen opmerkingen: