woensdag 26 november 2008

[DJ] Helemaal waar

Ja, de opnieuw aangehaalde Champion Rep was inderdaad geschreven van uit een begeesterd persoon. Maar de motivatie is nog niet op hetzelfde niveau geraakt maar het begint er weer aan te komen. Gisteren heb ik dan ook gewoon lekker getraind bij mijn vriendin met 2 DBs van max 17,5kg. Een DB BP met dynamische zwaarte tot gevolg. Laat gewoon iemand keihard duwen op die DBs en je hebt al een flink zwaardere training te pakken :D.

Maar het was niet alles dat geef ik ook toe. Dusja, eigenlijk zit ik altijd met een probleem dat ik niet kan trainen in het weekend. Dus, de oplossing: www.fitness-seller.nl ik heb even een EZ curler besteld, met 60kg aan gewichten. Waarom een EZ curler denk je? Dat is de kortste stang dus dat ruimt wat makkelijker op. Ik mocht ook mijn bankje bij hun in de garage zetten. Klinkt best wel hardcore, eh, bij je schoonouders een klein fitnessplekje maken in de garage :D. Zo gaan we steeds verder. De liefde wordt groter.

En nu weer gaan trainen.

-DJ-

Geen opmerkingen: