woensdag 12 november 2008

[Bart] Just an other day at the gym

Mijn trainingen verlopen nog steeds goed. Gevaarlijk goed zelfs. Zo gevaarlijk goed dat ik een slechte periode al aan mijn water aan voel komen. Om u te laten begrijpen wat ik bedoel met gevaarlijk goed zal ik u een verslag voorleggen. Een verslag van gisteren. Zoals u al had kunnen begrijpen uit het vorige bericht was het gisteren rug-dag.

BOR: 10x20kg, 10x50kg, 10x80kg, 9x100kg (voelde goed) en als afsluiter nog 12x80kg
Close grip Pull down: 10x40kg, 10x95kg, 8x110kg
Machine rows: 10x40kg, 5x110kg, 10x80kg

DB incline curls: 3x±7x20kg
Standing concentration curls: 7x20kg, 8x20kg, 9x20kg (aaah directe overload)
Standing hammer curls: 6x20kg, 7x20kg, 8x20kg (alweer directe overload)
Toen begonnen de 20kg dumbells mij beu te raken, dus heb ik hun grotere broers er maar bij gehaald.
DB wrist curls: 3x±14x26kg

Ook vandaag heb ik weer getraind, een tipje van de sluier:
Legpress: 10x175kg, Leg curls: 9x50kg en One leg extension: 10x125kg.
Ik ben gewoon heerlijk zwaar gegaan met de bijbehorende gevoelens van dien.

Django, dit verslag is niet bedoeld om je te imponeren, maar juist om je te motiveren. Ik hoop dat je dit daar ook voor zult gebruiken, met de daarbij horende verplichting van de week een geweldig trainingsverslag te plaatsen.

mvg,
Bart
Brute Baas

5 opmerkingen:

Django zei

Yooow,

Geen trainingsverslagen van de week voor mij :p. Ik voel me nog steeds bagger. Dus ik hou me even rustig.

Gast, je hebt serieus niet one leg ext met 125 kg gedaan...

Zit er verschil tussen concentration curls en gewone curls?

Voor de rest nette training behalve misschien de leg press.

Je motiveert wel ;). Alleen zullen we misschien voor altijd deze vriendelijke toon blijven houden :p? Want een slechte dag betekent bij jou niet je kwarkje op tijd, een slechte dag betekent bij mij een heleboel gezeik :p.

Blijven trainen gozer,
Ltr,
Django

Anoniem zei

serieus wel One leg ext met 125 kg, zelfs 10x per been. Was al het gewicht. Met kabel he.

Concentration curls moet je maar intikken bij EXRX dan.

Hoezo is leg press niet goed? was even zwaar als extensions hoor kerel. Je hebt trouwens verschil in leg press apparaten, de een is serieus zwaarder/andere hoek/gwn anders, dan de andere.

Dat van dat bakje kwark niet op tijd is wel btj overdreven XD

schrijf jij maar wat anders dan,
later

Django zei

Neeh man, gek, dat kan niet :O. Dus als je met twee benen tegelijk doe zou je 250kg 10reps kunnen doen...?

Anoniem zei

nee man, zo werkt dat niet. Met kabel maakt dat gek genoeg niet zoveel verschil.

Django zei

:p Dat snap ik niet, maar ik geloof je wel.