woensdag 26 november 2008

[DJ] Hardstreet shit

Yooow yooow,

Stad en land afgestruind, kwam ik vandaag zelfs weer aan bij de sportschool. In 't studentenkotje waar ik de hardcore mis, in de personen en in de muziek. Trainen op een Belgische skyradio is nou niet echt aanmoedigend. Maar de studentjes die er rond lopen zijn nog erger. Of misschien is het dat alle gewichten, BBs en DBs door heel het gevangenisje rond verspreid liggen. Want ik zal eens de sportschool van de Topsporthal van Vlaanderen aan de Watersportbaan beschrijven. Stel je een renbaan met de typische oranje-bruine kleur voor je van 400m. Daar binnenin zit nog een grote sporthal die afgescheiden is van de renbaan door een grote witte muur. Nu zit het sportgevangenisje hier tussenin. Gelukkig hangt er bij een grootdeel van de muur spiegels maar de andere helft is kale donkere witte muur. De breedte van de plek is zo'n 5m de lengte is een 25m. Een groot ijzeren hek scheidt het van de renbaan af, waardoor het voor mij meer op een gevangenisgym lijkt. Er staan allerlei afgebladerde apparaten, er liggen naar de linkerkant vooral de BBs, we hebben er wel een stuk of 10 denk ik. Olympische, lichtere en EZ curlers. Voor de rest liggen er 30mm en 50mm schijven overal. Groot pluspunt is toch wel het squat rack xD. Ook de speciale plek voor DL en power cleanen verdient even aandacht, het is nu wel krommer dan mijn rugpijn-veroorzakende-schuur-waar-ik-in-de-zomervakantie-mijn-rug-heb-verneukt. Maar het is zeker voldoende. Zouden er geen studenten rondlopen maar zeer gemotiveerde kracht en spierbonken dan zou het perfect zijn. Misschien moet ik eens mijn laptop meenemen, een paar boxjes, de bejaarde trilplaat van zijn stroom afgooien en keiharde hardcore door de gym pompen. Gheghe.

De training op zich was niet echt super. Ik ben gewoon heel wat kracht verloren. Is echt raar dat dat zo snel is gegaan. Ik snap het in ieder geval niet echt.

DB BOR: 12*20, 12*24, 12*28, 12*30, 8*32
Tbar apparaat: 12*20, 12*30, 8*42,5, 3*55
ST Row: 12*30, 12*40, 12*50, 12*45-->3*40

Cable Curls: 3*12*20 jezus, wat waren die heel erg zwaar zeg. Ik had ze nooit eerder gedaan maar ik vond ze echt zwaar met amper 20kg.
BB Curls: 2*12*20, 8*30kg
DB Hammer Curls Cheated (lichtste gewicht is 16kg DBs dusja, dan maar cheating) 2*8*16kg, 6*16kg

En dat was mijn training. Ik wilde echt mijn rug helemaal dood maken maar dat was niet echt gelukt. Ik wilde eigenlijk beginnen met optrekken maar zo'n gozertje moest als eerste oefening 4*12 reps zijn buikspieren zo trainen, daar deed hij dan 20 min over... dusja, dan kon ik niet optrekken. Maar wel een goede DB BOR, voor mij ;).

Morgen ga ik eens trainen bij Delta sport Hulst. Ik ben benieuwd, ze stonden erop dat ik begeleiding zou nemen. Dusja, "Uuuh, waar kan je hier eigenlijk Squaten?"

-DJ-

Geen opmerkingen: