maandag 24 november 2008

[DJ] Het waren nog geen gouden eieren maar het was verkoopbaar

Haha, die titel van Bart. Alleen denk ik dat hij mij misbegrepen heeft. Het gaat mij niet zo zeer om het respect te krijgen van anderen. Dit is toch slechts vluchtig en dan kan je beter niks doen en met lucht jezelf verkopen. Maar het gaat meer om wat erkenning te krijgen. Dus misschien wel het respect maar dan wel om de behaalde resultaten en dat het zweet gezien wordt. Het is ook iets wat los staat van BB voor mij. Ik hoop het eerder met DJing voor elkaar te krijgen. BB doe ik ook meer voor mezelf dan voor iemand anders. Ik doe het voor het spiegelbeeld (en dan even stilstaan bij de uitspraak, wat betekent dat eigenlijk spiegelbeeld). Ik schreef het ook na een opmerking van jou in 't café ;).

Het is zeker geen resultaat van een behoefte naar bewondering. Ik moet het doen omdat ik dan mezelf lekker voel.

Ik ben blij om te horen dat je eens gaat cutten. Ik denk dat er dan zo'n brute fysiek van ondergaat komen. Misschien dat je je bigorexia even moet onderdrukken maar het resultaat zal uiteindelijk... waar BB ook over gaat... stage-ready zijn.

Nog even de training. Weer eens geback squat.
Benen
BB SQ: Opwarming 2 sets, 3*5*104 (ging vrij moeilijk)
BB B-SQ: 10*94, 5*114, 4*114 en toen gingen de lichtjes even uit en moest ik gaan zitten.
BB Leg EXT: 16*80, 2*12*85kg
BB leg curl: 12*20, 12*22,5, 12*25

Nog beetje gecrunched maar niet echt overdreven.

Ik ga proberen morgen ook nog te trainen. Het gaat een beetje moeilijk aangezien ik van de week voor thuisbezoeken aan 2 gezinnen voor een practicum vooral in NL zit, en pas vanaf woensdagavond eigenlijk weer naar BE kan. Dus ik ga nog wel even zien hoe ik dit ga oplossen. Misschien dat ik morgen wel de fiets pak naar de bus, en dan met de bus naar mijn kot om te trainen en dan weer terug. Totaal van 4u reistijd. Als ik dat doe dan hoor ik weer bij overtuigd BB-er ;).

Met een groet, pass it homie,
DJ

2 opmerkingen:

Bart-Vs-DJ zei

Komt ie :

XD, Ik merkte wel dat het idd voortvloeiende was uit ons gesprek, maar je gaf er een bepaalde draai aan, toen ook al een beetje, die ik toch nog even recht wilde zetten. snap je. Want in de eerste alinea spreek je jezelf ook een beetje tegen. Ik bedoel natuurlijk is het het harde werk waar je respect voor wilt. maar is dit niet ook de reden waarom je begonnen bent? om respect te krijgen voor iets waar je goed in bent/ hard voor werkt? Nu je dat in jouw ogen te weinig krijgt word je DJ, toch? Maar je laat BB zeker niet gaan, omdat je er verliefd op bent geworden :p. En zoals Mark Dugdale al zegt: Ze snappen niet hoe moeilijk het is. Je wilt het vasthouden, en dat begrijp ik volkomen :)


En back squat is toch gewoon de squat hoe wij hem kennen? Heb je nu low-bar gedaan ofwat? Wat toch zwaarder voelt, ik weet het.

wel hardcore getraind daarom! (lights out, game over XD..hmm.. is dat wel tot failure.. XD)
Ik heb ook net hardcore benen getraind :P Maar de lichten bleven gelukkig nog aan.

later

Django zei

Yooow,

Nee. Ik doe het niet voor de bewondering. Echt niet. Waarom ik wil DJ-ing gaat daar ook niet om, het gaat eerder om gewoon iets te hebben om sociaal mee te kunnen zijn. Het is niet zo dat ik nu zoiets heb van, ik krijg te weinig bewondering... ik ga maar weer eens iets anders doen. Voor DJ-ing zie ik mijn toppunt dan ook voor me als: een menigte die helemaal uit zijn dak ga op de muziek die ik draai. Waar elk liedje met vernieuwde energie omarmd wordt.


Ik bedoelde met back SQ dat de BB op de grond rustte en dat je hem dan achter je, op pakt.