maandag 17 november 2008

[DJ] Vandaag de dag is de dag van het nieuwe begin!

Hallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllooooooooooooooooooooooooooooooooooow

Galmt het in de diepte van het internet verkeer.

Vanavond weer eens trainen. Ik heb wat problemen van mijn darmen en heb vorige week mogen afkicken van alles waar een echte BB-er op leeft. Dus geen Whey, geen BCAA, geen Creatine, geen Labrada super Charge, zelfs geen kip, kwark of een overmaat aan melkproducten. Neen, water en allerlei andere flauwe etenswaar.

Maar het gaf ook tijd om te denken. En ik ga mijn instelling tegenover BB toch een beetje bij schaven. In plaats van een monster te worden, wil ik nu zo gespierd maar ook zo gezond mogelijk worden, aangezien dat toch het belangrijkst is. Een ander perspectief heb ik nu ook op trainen. Natuurlijk zal de champion rep blijven mee tellen maar er van genieten en af en toe een verstandige keuze maken zal ook mee tellen. Als ik dit gewoon wil volhouden langer dan een paar jaar dan zal ik ook verstandig moeten zijn, want bij te veel teleurstellingen is het ook niet meer nuttig om je eigen er mee bezig te houden. Want uiteindelijk moet het toch allemaal mee tellen in levensgeluk. Het zou onzinnig zijn om iets na te streven met zoveel moeite en kracht als je er na een teleurstelling er mee zou ophouden. Nee ik kies nu voor de lange termijn. Vorige week niet getraind, maar ik heb het wel gemist. En dat is voor mij toch heel bijzonder en bewijst dat ik dit gewoon vol moet houden. Dus....

Vanavond weer lekker trainen, en morgen weer een trainingsverslag.

Goedeavond,
DJ

1 opmerking:

Anoniem zei

hee,

Dit betekent toch niet dat je je gewonnen geeft? Ik bedoel de wedstrijd draait uiteindelijk voornamelijk toch om zo veel mogelijk brute massa?

Aan de andere kant ben ik blij dat je niet opgeeft, waar ik de laatste tijd toch wel bang voor werd. Bang dat ik er weer alleen voor kwam te staan.

Je hebt vanaf het begin van onze nu al eeuwenoude mailwisseling vaak genoeg geproclameerd dat er een nieuw begin voor de deur staat, hopelijk mag deze de werkelijke start zijn van een mooie fase. De uitspraak: een goed begin is het halve werk, daargelaten. Mede dankzij je irritante sportschool leer je natuurlijk wel om te gaan met tegenslagen, die ieders pad hoe dan ook zullen kruisen.

Veel succes met je trainingen.