dinsdag 4 november 2008

[DJ] Schande!

Wat een schande! Vier dagen geen blog!

Dan zal ik maar over mijn training van gisteren vertellen. Het was een matige training. Zat wat minder goed in mijn vel. Ik moet leren om ook in het weekend goed krachtvoedsel te blijven gebruiken en mijn tijd te nemen om te rusten. Laat de helende krachten van de rust mij weer sterken voor een week afzien :D. Idealisering van een sport...

Het was rug dag en ik heb weer eens mijn oude maat de deadlift getackeld. Hah, ik weet nu wat er mis is. Ik voer de oefening scheef uit. Dus ik zal mezelf moeten blijven corrigeren. Ik hoop dat ik daar een paar goede tips over kan krijgen op het DBB forum over de beste manier.
DL: 2*8*60, 8*110, 8*60 beetje zoeken en voelen tijdens het DL-en.
Pulldown: nu eens zeer strict: 12*50, 12*50, 12*50, 12*55
ST row: ook strict: 12*30, 12*50, 12*50, 12*50 (het is duidelijk dat ik een stuk minder kracht had)
DB Row 3*12*26kg
T-bar row: 12*30, 12*37,5, 12*47,5 8*40--> 8*30-->8*20

Vervolgens Borst.
Ik voelde me opzich wat beterder bij borst maar het viel me toch nog best wel zwaar. Ik heb ook niet zo heel veel setjes gedaan.
BB BP: 2*12*35 (haha, dit was de top van de gozer die voor mij was, hij deed daar vet lang over, ik moest inhouden om hem niet te gaan uitlachen), 12*60, 5,9*80kg (lol, ik had de BB op de rechterdrager en links zat hij er met de onderkant er tegenaan: "YOW, help eens"), 8*60
DB fly: 12*5, 3*12*18

En toen was ik gaar, moe en versleten dus heb ik het afgetrapt. Vandaag is het schouders en armen. Ik heb al heel de dag goed gegeten (ik maak er een fotoverslagje van) dus ik hoop dat het een goede training wordt. Dan gaan we weer militairtje spelen.

Greetings,
DJ (@Ugent, wat best wel bewonderingswaardig is als je bedenkt dat dit de eerste keer is in bijna 2 weken dat ik naar de les ben geweest...)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

beterder XD, inderdaad een schande!

Django zei

http://www.houstonrockshow.com/macros/grammar-nazi.jpg

Anoniem zei

hahaha, ik own jou duidelijk intellectueel XD

Django zei

Haha, wisselen van studie dan maar ;)

Anoniem zei

haha, nakker