zondag 30 november 2008

[DJ] Beulen

Beste besten,

Het was weer beulen bij Bart. Alhoewel we eigenlijk maar 1 oefening hebben gedaan was het wel dé oefening. En voor dé oefening moet je respect hebben. Maar vanaf het moment dat er een grote sterke spotter achter je sta, verdwijnt dat respect in een primitief geschreeuw tot het moment dat je benen bijna onder je uit zakken. We begonnen rustig met een lege BB. Maar dat ben ik niet gewend dus daar heb ik nauwelijks reps mee gedaan. Dus gingen we door naar de 60kg? Ik weet het eigenlijk niet meer maar dat maakt niet uit want pas bij de 90kg begon het. Bart deed er 8*90kg de eerste keer en ik deed er 9*90kg. Maar ergens in het achterhoofd zaten we nog bezig met de volgende set. De 110kg lag er op, waar de eerste rep net zo zwaar is als alle andere reps. Maar wanneer de laatste geforceerde rep een beetje hulp nodig heeft, dan ben je blij dat het rack veel steunpunten heeft. Na een tiental seconde voel je eigen weer capabel om op je eigen benen te blijven staan. Hetzelfde zag ik ook bij Bart gebeuren die misschien vaker met mij benen moet gaan trainen?

Maar op de volgende set ben ik trots omdat we nu niet minder maar juist meer gingen doen op de 90kg. De smaak te pakken knalden we er nu alles uit. Waardoor we 3 reps extra deden.



We moeten vaker samen trainen. Er zit een bepaalde kracht in de training die ik solo mis.


Oohjah, we moeten voor Arjan eens een stukkie schrijven. Ik zal me er waarschijnlijk vanmiddag nog eens toe zetten om wat tips te geven.

-DJ-
PS: spierpijn :p

3 opmerkingen:

Anoniem zei

haha, alhoewel we maar 1 oefening hebben gedaan... Ik heb keihard gedead, en leg extensions, en me traps zijn ook weer een stukje groter :P

Anoniem zei

Kon je dit bericht btw niet gisteren plaatsen.. lul :P

Anoniem zei

Sorry maar moet nog ff wat zeggen :p

Iig benen moeten we vaker samen trainen idd, gaat stuk beter.

Wat vond je trouwens van me BP van 110kg ;)?

En vroeg arjan of we stuk gingen schrijven voor hem ofwat?