vrijdag 27 maart 2009

[Bart] Afscheid

Het afscheid gaat gepaard met meer vreugde en energie dan ik had verwacht. Ik heb mijn spieren nog een laatste prikkel vanuit mijn oude methode gegeven. Helaas telde deze week enkel 3 trainingen omdat ik vanavond al in Egmond aan zee ga genieten van een disciplineloos bestaan, terwijl ik mezelf opwind over het nieuwe tijdperk. Een tijdperk welke mijn fysiek bruter dan ooit moet maken.

Enkel wat hoogtepunten van de afgelopen trainingen:

Zaterdag 21 maart: 110kg BOR, 5 setjes pullups, dragcurls met 60kg en stripsetjes DB curls.

Dindsdag 24 maart: leg press: 14x200kg, 16x150kg en 30x100kg. Leg curls: 20x45kg, 20x40kg en 13x40kg. Leg extension(1 been): 20x115kg, 20x110kg en 16x105kg. Daarbovenop onder andere supersetjes voor de kuiten en een vierdelig stripsetje DB shrugs.

Woensdag 25 maart: Voor elke spiergroep deed ik vier oefeningen, inclusief twee oefeningen voor de fly beweging, twee voor de overhead extension beweging en twee voor de laterale beweging, dit om een aantal specifieke onderdelen van de spiergroepen eens extra te belasten.

Donderdag 26 maart: Heerlijke pomp in de rug en in de biceps

Geen opmerkingen: