zondag 15 maart 2009

[DJ] De Helden

Tja, de helden...

Haha, wat een begin. Sorry, de helden, ja de helden. Bart volgt het professionele gebied maar mij kan het niet zo veel boeien. De bodybuild films suck ass, dat was echt een hele grote teleurstelling. Voor de rest is het zo veel marketing... koop die supplementen, ik heb het allemaal te danken aan ... en voor de rest is hun belangrijkste middel AAS. Ook wat ze bereikt hebben is niet alleen talent maar toch ook vooral hun opoffering ten opzichte van hun gezondheid. Onbereikbaar, onhaalbaar voor anderen. Ook als ik de foto's bekijk van de NKs dan is het al een stuk dichterbij maar toch zie ik mezelf daar niet snel staan. Ik zou eens naar een wedstrijd moeten gaan om werkelijk het verschil te zien tussen mij en hun en of het uberhaupt mogelijk is om voor mij een keer op het podium te staan. Want ik heb het idee dat de drempel tot wedstrijden velemalen groter is dan bij vele andere sporten... waar is de kneuzen categorie? :P

Maar nu weer terug naar de helden. Ik kan er geen idool in vinden. Ik kan er geen motivatie uithalen omdat ik van de berichten die je er van hoor niet veel van vertrouw. Sowieso is de informatie die ze geven gefiltreerd... ach.

Misschien kunnen we het beter over doelen hebben. Wat is je doel Bart? Zo groot mogelijk worden? Ik weet nog niet wat mijn doel is. Nu naar de ontknoping van de wedstrijd toe worden volgende doelen weer belangrijk. Ik heb al eens het doel geopperd om weer een wedstrijd te doen. Misschien kunnen we in de zomervakantie even apart doen en dan vanaf het nieuwe schooljaar weer een wedstrijd houden maar met een echte finale. Waar ook wij het podium opspringen tegenover familie en vrienden. Misschien kunnen we meerdere BB-ers om ons verzamelen van in de buurt zoals Jordy.

Zo nu ga ik eens wat oefenen op poseren en vanavond nog eens lekker simpel trainen.
Django

PS: ik heb ook grippers besteld. Heavy grippers: de HG150, HG200 en de HG250.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

geen woord over motorcross :o..(express zeker ;))

Ik poseer eerlijk gezegd nog liever tegenover een publiek welke weet waar ie voor komt en het ook mooi vindt, dan voor familie en vrienden..

Maar betreffende de helden heb je gelijk, ik weet het. Maarja, ik vind het bruut. Dat is het hypocriete (wat mij betreft was AAS namelijk noooit 'gevonden')

Django zei

Haha, geen woord over motorcross maar de vergelijking met motorcross is er wel implicitiet (voor mij persoonlijk). Bij de motorcross zijn drugs niet zo belangrijk. Natuurlijk helpen alle beetjes maar ik heb er nog noooooooit over gehoord bij het crossen....

Tjah over het poseren... ik wil juist liever NIET een publiek die weet wat hij moet verwachten :p want die verwacht veel meer... familie heeft dan tenminste nog begrip voor alle energie en wat je uiteindelijk bereikt heb.

Ach helden die onbereikbaar zijn, zijn netals God. Niemand kan zijn als God, er zijn er nog wel die willen zijn als Jezus (jeweettog, geboren met ideale talenten en genen...) ...

Haha

*Ligt in een deuk om zijn eigen vergelijking*

Maar goed, ya get the picture.