zondag 15 maart 2009

[DJ] Twee keer, Django?

Haai, haai

Een goede training schrijf je op, een slechte training verkwijnt in verborgenheid. Ik had drie doelen opgeschreven die ik wilde doen van deze training: 114 SQ, 74 BP, 154 DL.

De training werd:
BB Squat: 3*5*114 (makkelijk)
BB Bench Press: 3*5*74 (redelijk zwaar)
BB Deadlift: 5*164 (zeer moeizaam)
BB BOR: 3*5*64 (zoekend maar wel goed voelend)

Tevreden, alles gehaald. Met de deadlift zelfs een PR! Ook de BOR kwam eens tot zijn recht, misschien niet in getal maar wel in feeling. Dinsdag ga ik voor 3*5*110 SQ en dan donderdag voor 3*5*120.

Mijn alternatieve training wordt een combinatie van 3 oefeningen Biceps, 2 oefeningen onderarmen en 2 oefeningen traps. Ik wil deze oefeningen vrijdag bij jou doen, biceps en onderarmen zijn toch lage gewichten en kan je makkelijk doen met je 30mm doen ;).

Zo morgen weer eens flink afzien met hardlopen!
Django

3 opmerkingen:

Anoniem zei

netjes.
Al wist ik niet dat de intensiteit zo laag begon bij zo'n schema joh. Op de squat had ik bijvoorbeeld wel verwacht dat je meteen voor de 125kg zou gaan. Verder netjes van DL :P. Toch nog tot failure(?-zie volgende vraag XD)) getraind dan.

Als je nu bij zo'n schema nog een 6e herhaling kan maken, zeker bij het laatste setje, laat je dat dan?

Vrijdag:
Dan moet ik alleen DL-en :s. Als je maar brult als ik de 205kg pak vrijdag ;).
En waarom pak je geen triceps mee?

Tot vrijdag iig!

Django zei

Yoow Bart,

Ja eerste training vet harde PR en dan volgende keer gelijk 'stallen', lijkt me nou niet ideaal begin eh :p. Plus, zo kan ik heel goed letten op mijn houding en dergelijke. Squaten voelt ook weer een stuk lekkerder aan.

Ik zal, sms dan nog maar ff, ook wat extra schijven weer meenemen voor je 205kg ;).

Triceps doe ik al genoeg met MP en BP

Anoniem zei

Scool,
en vergeet je camera niet ;)