dinsdag 10 maart 2009

[DJ] De Goede Dag

Jep! In een andere blogs sprak ik vaak in hoop voor de toekomst. In hoop voor geweldige trainingen of verlichtingen. Voor een kolossale spiermassa. Bundels van power. Nu. Spreek ik over een goede dag. Niet in het licht van die vorige blogs maar ten op zichte van gisteren. Gisteren was een baaldag. Balen omdat ik niet voor het DJ-en klaar ben voor vanavond. Het is te snel. Het is dit, het is dat. Ondertussen doe ik geen flikker. Maar dat was gisteren, vandaag! Vandaag heb ik de afwas van 2 weken gedaan. Mijn dweil emmertje van 3 weken geleden opgeruimd. En heb ik mij klaar gemaakt voor de training. Onderweg naar de watersportbaan, denk ik terug aan gisteren, toen ik pas om 10 voor 1 uit mijn bed was. Nu sta ik mijn Squat weer te verbeteren. Probeer ik iets uit die debiele military press te krijgen. Maak het dan maar af met slappe, maar gemotiveerde DB shoulder presses van 16kg.

Pomp, pomp, pomp na 2x side laterals versie 1 met 10kg gevolgd door 2 sets met side lateral raises versie 2 met 10kg. Vervolgens nog 2 setjes upright rows zorgde voor zo'n heerlijke pomp dat ik het idee had dat mijn lateral delts mijn traps weg duwden tot achter mijn nek. Werkend met prioriteiten, met de blik op de armen, die mijn immense 'midden'lichaam, moeten af maken. Heerlijke pushdowns met 3*12*35kg en 8*40kg. I'm Loving It. Pow pow pow, nog 3 setjes kickbacks en mijn triceps mogen zich gelukkig prijzen met deze extra aandacht. Kuch.. kuch... kuch.. gebenchpressd... kuch.. kuch.. Fly fly baby! Wederom pomp! Tenslotte nog 3 setjes met een belachelijk lichte DB met belachelijke lage reps die mijn goede dag afmaakten! Gisteren was ik rond deze tijd net gewassen. Nu straal ik als een zonnetje, als een vuurvliegje. Want ik ben terug hard gelopen. Een kleurmengel van groene trui, zwarte broek en knalrode kop. Herinneringen (voor de insiders)!

Gegroet en jullie ook een goede dag!
Ik ben out.
Django

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heej schat,

'k ben trots op je dat je 't weer goed opgepakt hebt en ben zo blij dat je weer 'ns een goede dag hebt gehad :D
Keep up the good work!!

Dikke kus,
dannic

Anoniem zei

Ge-wel-dig, nu valt het blog dat ik zo ga plaatsen in het niet :S.

Maar op deze manier je blik verzetten is gewn wat je nodig had, maar dat heb je ook al eerder uitgesproken. Iig mooi dat het zo goed uit pakt!

Lange training als ik het goed begrijp kerel :o. Fullbody?

Ben wel benieuwd naar de getalletjes op de SQ natuurlijk ;) en je MP heb je niet verbeterd?

Anoniem zei

Ps: voor de herinnerigen moest de broek fel blauw zijn met oranje stippen