zondag 22 maart 2009

[DJ] Groot en raar nieuws!

Wat, wat, wat... what the fuck!!! Bart is nauwelijks gegroeid. Ik snap het niet. Mijn voorbeeld van discipline, het evenbeeld van wat bodybuilding inhoud. De droom die verwezenlijk wordt, interne bevrediging in de sport zelf, waarom is deze bron van energie, van volledige toewijding, niet nu al de onverslagen kampioen, onbereikbaar voor diegene die eigenlijk maar wat aanmodderen... ik vind het maar raar nieuws. Ik vind het eigenlijk stom en lomp, ik snap het ook niet. Als ik op sommige plekken meer groei... als ik alleen maar groei, dan is er iets fout. Heel erg fout. Maar ik kan het niet op Bart steken. Want Bart doet wat hij moet doen. Dit stelt me ook nogal teleur. Teleurstelling voor de sport. Zo'n grote inzet en dan zo weinig controle uiteindelijk. Onbegrijpelijk in de ogen van een exmotorcrosser...

Daarom groot nieuws! Bart gaat zich in de onzekere wereld begeven van de bodybuild kennis! Wiens schema gaat hij volgen, hoe gaat hij het doen, we zullen het zien, we zullen het horen en hopelijk zal hij deze sukkel (=ik) kunnen crushen! Niet alleen in toewijding en inzet maar ook in resultaten. Dan kan ik met een gerust hart slapen. . .

Nog de training van afgelopen donderdag
SQ: 3*5*119
BP: 3*5*76,5
DL: 4*166,5

Avec le groet vriendelijké,
Django

1 opmerking:

Anoniem zei

haha,

thnx bro, maar een schema zolang aanhouden als ik doe is eigenlijk niet doen wat ik moet doen.

Jou chrushen is natuurlijk wel de bedoeling ja, al zal het nieuwe schema hierin de positieve draai moeten geven XD Natuurlijk puur zodat jij lekker kan slapen ;)

Ik ga mijn voeding eind de week posten. Nu zet ik daarom ook elke dag precies neer hoelaat ik wat eet. Natuurlijk verwacht ik dat vooral jij hier een kritische blik op gaat richten :p. Ik merk zelf nu ook al kleine gebreken op.

Van de week komen ook nog de hoogtepunten van mijn trainingen, en maandag of zondagavond uiteindelijk het nieuwe tijdperk,

het duurt nog een paar daagjes voordat ik dit alles plaats, maar neem gerust de blog de komende dagen gretig in gebruik.

Ps: sorry voor de late reactie