vrijdag 13 maart 2009

[DJ] Nee, ik ga niet verliezen!!!

Fuck it.



Ik mag verliezen van mezelf. Dat kan. Perfectie of niks, zo denk ik. Netzoals een computer: 0 of 1. Maar toch, verliezen van jou, mag ik niet. Daarom nog een laatste gooi naar de overwinning. Hoe? Django, hoe? Tja, op deze manier zal ik niet winnen. Bart heeft geweldige trainingen. Bart gaat toch niet cutten, en ik heb te weinig massa om te cutten. Vervolgens heb ik ook nog te weinig wilskracht om op te kunnen cutten. Gelukkig heeft dit mij me weer wel op de kracht van juiste voeding gewezen. Als je het gaat uitrekenen wordt het opeens een ander verhaal.



Maar nu, wat nu? Ik zal rare sprongen gaan maken. Rare sprongen zoals iemand in nood, een laatste poging gaan doen. Misschien zal ik er door sterven, maar dat maakt niet uit. Het is een laatste poging om deze competitie te winnen. En ik ga gebruik maken van de rare structuur waarmee we een bodybuilding competitie zijn begonnen. Er zit ook kracht in. En dat ga ik als mijn troef gebruiken. Ik ga heel het bodybuilding schema overboord gooien en weer ongeveer het beginnersschema van Rippetoe gaan gebruiken.



Week 1: A-B-A

Zondag (werksets):

3*5 Squaten

3*5 Bench Press

1*5 Deadlift

3*5 Bent over row



Dinsdag

3*5 Squaten

3*5 Military press

5*3 Power Cleans



Donderdag

3*5 Squaten
3*5 Bench Press
1*5 Deadlift

3*5 Bent over row



Week 2: B-A-B



Dit is voor kracht.



Voor uiterlijk ga ik nog een alternatieve training doen. Waar ik vooral, denk ik (ligt nog aan mijn foto's, kijken waar ik het beste op kan concentreren in deze ene training), heel mijn armen doe en misschien wat lichte shrugs. Vervolgens ga ik ook aan een strak hardloop en buikspiertraining schema. Met minimaal 3x per week hardlopen. Tenslotte ga ik ook onder de zonnebank vanaf nu (lol :p). En van de week ga ik ook weer oefenen op poseren.



Voeding: zeer lichte cut. 2400 is te weinig. Ik ga proberen standaard rond de 2800 te hangen. Dit is ook nog zoeken voor de eerste keer. Maar ik hoop door het hardlopen en de specifieke training op mijn zwakste spiergroep dat ik met een lichte cut er vooral goed uit ga zien. Supplementen... jaah, de labrada super charge komt terug. Dan maar geen DJ-en. Kosten van DJ toch zwaar onderschat. Om op de hoogte te blijven van zelfs hardcore kost te veel en dan kies ik liever voor Bodybuilding. Sowieso ga ik in de zomervakantie toch veel werken dus dat komt wel in orde.



Voor de rest ga ik mijn vrienden hier inlichten over mijn doelen en hopelijk snappen ze dan dat ik niet meer wil uitgaan en dat ze er me over mogen aanspreken als ik ga vreten enzo :p. Ik wil ook nog steeds gewoon de vrijdag met jou afspreken... eerder om te spreken en wat te spotten voor jou enzo ;).

Tot vanavond in de dungeon,
DJ

1 opmerking:

Anoniem zei

"Ik mag verliezen van mezelf. Dat kan. Perfectie of niks, zo denk ik. Netzoals een computer: 0 of 1. Maar toch, verliezen van jou, mag ik niet." - lul.

Voor de rest: B'vo en succes!