dinsdag 17 maart 2009

[DJ] Another day in the Cage

Gisteren weesten hardlopen. Uiteindelijk zo'n 30 minuten bezig geweest met ik denk zo'n 23 minuten effectief hardlopen. Nog wel een epic fail moment toen ik plat op me bek ging toen ik net 2 gozers inhaalde. . .

Vandaag getraind:
Lichte Squat Dag: 3*5*110 (perfectie)
BB MP: 5*45, 2*4*45 (waarom heb ik het idee dat ik deze oefening ook zonder schouderspieren zou kunnen doen -_-")
BB PowerClean: uuuh, geoefened. 5*60kg ging makkelijk maar de oefening is wel wat lastig om te leren.

That's It.
Django

Nog wel een warmhoudertje... grote plannen in het verschiet. Ik ga alles weer op de schop gooien... hou de blog dus in de gaten. Een klein tipje van de sluier: geen AAS :p.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Yo,

hahaha, idd geweldige epic fail XD
Bij de MP til jij het gewicht natuurlijk met je tri's zoals je eerder aangaf :S.
Ik vind dat wij weer een keer samen borst moeten trainen!! Dit gaat helemaal mis. Je past je schema een keer aan en dan gaan we benchen en MP-en in the dungeon.

Maar nu even serieus. Je squat was een soort van warming-up of bijhoudertje en je MP is flut. Dit was een training om je powerclean te oefenen?? je gaat de grens over kerel :p

Ik ben iig benieuwnd naar de plannen. Ik vertel van de week ook nog wel over mijn trainingen.

Later

Django zei

...

BB SQ bouw ik rustig op. Plus, drie keer in de week squaten met 3x in de week hardlopen, verwacht je dan dat ik elke keer op dezelfde intensiteit ga squaten. Eigenlijk moet er op de 2e keer squaten tien procent af. Dus ik had eigenlijk moeten squaten met 100kg!

Vandaag gaat ook echt kwelling worden, mijn benen zijn nu al helemaal prut :P.

MP sucks, I know en ik weet niet waarom. Ik kan meer, maar dan is het meer vanuit mijn rug...