zaterdag 14 maart 2009

[Bart] De slechte dag

"Tot vanavond in The Dungeon.."
Twintig minuten te laat kwam Django The Dungeon binnenlopen in zeer kritieke toestand. Jordy en ik waren al opgewarmd en klaar om te gaan. Ons nog van geen kwaad bewust.

Mijn prestaties omvatte enkel een ‘5x130kg squat’, een ‘grandioos stripsetje op de leg extension’, een ‘6x150kg stiff leg deadlift’, een ‘18x150kg shrugs’ en een ‘brandende afsluiting voor de onderarmen’. Dit in een vanuit schaamte niet te noemen langdurig tijdsbestek. Django verastte me nog met een 20x100kg squat, maar helaas was hij kort daarna in een metaforische slaap gevallen en vertrokken. Jordy daarentegen bleef werksetjes maken en trok zich niets van de trage sfeer aan.

Morgen zal ik dit alles goedmaken door krampachtig deze sterke periode vast te houden. Een slechte dag temidden van zo’n periode kan slechts de andere dagen geweldig maken.

4 opmerkingen:

Django zei

Haha inderdaad, Jordy was de enigste die keihard zat te trainen...

Ik heb de oplossing: de Stopwatch!

Anoniem zei

Ofnie :P

betreffende stopwatch: Kerel.. dat zei ik gisteren..

Django zei

Ooh, ok, ook goed :P. Ik had er over na zitten denken toen ik hardlopend terug naar huis ging. Maar zou goed kunnen dat jij er mee aan ben gekomen (hoe heet dat effect ook al weer, dat je iets later als je eigen idee gaat zien ? :P)

Hoe wil je dat gaan doen. Maximaal 1 minuut rust?

Anoniem zei

haha, even geen psychologie :p

anderhalf ofso ja. Dat je dan na ong. 2 minuten weer een setje maakt. Is geloof ik btj de standaart.