dinsdag 14 oktober 2008

[Bart] Eerste bericht

Zoals jullie al hebben kunnen lezen gaat deze blog over een competitie. Het mooie van deze blog is, dat beide partijen hun verhaal doen. Hier dus mijn verhaal.

Ook ik studeer psychologie, alleen dan HBO op het saxion next(valt daar onder Davinci College) in Dordrecht. Ik ben 18 jaar oud, en heb al op jonge leeftijd een grote interesse ontwikkeld voor bodybuilding. Toegang tot inzicht heb ik niet gevonden in het boeddisme maar in het christendom, waar ik ook mee opgegroeid ben. Momenteel zit ik op kamers in Rotterdam, en probeer ik dit zo goed mogelijk te combineren met de sport. daarom ben ik ook vier dagen in de week te vinden in Classic gym, en heb ik thuis, bij mijn ouders in Zeeland, een uitgebreidde homegym staan voor in de eenzame weekenden. Nu ik dit schrijf nuttig ik ook weer een enorme, voedzame maaltijd om mijn spieren te voeden. Maar genoeg over mij.

Django heeft al verteld over de competitie, daar ga ik me hier dus ook niet te veel over uitlaten. Ik wil alleen nog zeggen dat ik vanmiddag Borst, triceps en schouders ga trainen, en dat hierover morgen een mooi verslagje zal verschijnen.

Gegroet

Geen opmerkingen: