woensdag 22 oktober 2008

[DJ] Training 22 okt 2008

Bart zijn schrijfkunsten draaien op volle toeren merk ik :D. Stimuleert mij ook om steeds creatiever te worden.

BP: 18*34, 8*69, 6*74, 4*79, 3*84, 1*89

Maar met zulke progressie op de bench press is dat natuurlijk niet nodig :D. Whaaaaaaaaaaaaaah, ik ben blij, ging zo heerlijk. 1RM zonder spotter, op een niet volledig honderd% voorzienend rack+bench, op een kamertje van 11m² waar het bed gekanteld tegen het raam staat omdat ik anders te weinig plek heb, met slechte voeding van gisteren, en toch... dan komt 'ie opeens dichtbij eh Bart. Nog 11kg.

De rest van de training was, zoals Bart-belgië het zou uitdrukken: Pumpuuh:
Incline BP 3*12*44 en een superstricte 8*44
DB Pullover 12*15, 12*20, 12*25
DB fly: 12*15, 12*20, 9*20 en toen ging ik al mijn kracht verzamelen, volledige concentratie met mijn mantra: "ik weet het, ik voel het, ik kan het, ik doe het". Om die laatste set donderend te maken, als Zeus zijn bliksem zou ik mijn pecs verpulveren... 7*20, ok, ik, weet ook niet hoe het kwam, waarschijnlijk toch moe. Ik stond er helemaal klaar voor :p. Maarja, training kon natuurlijk niet meer stuk, 89kg.

89kg



89KG

Mooi getal... 89kg



Ik ben vandaag ook nog gaan hardlopen, ik vermoed dat ik zo'n 4km hardgelopen heb ofzo, gisteren was het 4,5km. Dus ik heb mijn benen klaar gemaakt voor de "POMPUUUH" setjes :p. Squatmania, volgende week, be there, @Home Astrid. Peace out!

Geen opmerkingen: