woensdag 29 oktober 2008

[DJ] Vandaag: Naamloos

Halloooow mijn lieve beste mensen!

Door Bart worden jullie nog steeds zeer respectabel ‘u’ genoemd. Hij zal dan waarschijnlijk ook de favoriet onder jullie zijn. Maar dan is het niet erg dat ik, de minder favoriet, zich ook wat minder respectabel opstelt.

Bart vindt het hypocriet dat net hij moet uitleggen waarom sport slecht is. Ik zal hem even op gang brengen door te verwijzen naar het Britse voetbal waar de jongste spelertjes niet meer competitie mochten spelen door het gedrag van hun ouders aan de zijkant. Maar wat ik hypocriet vind is dat hoe hard je ook probeert te knallen op je schouders, dat niet volledig gaat werken als je ze niet meteen aanpakt. Aan het begin van de training wel te verstaan. Waar de geest en het lichaam nog fris staan. Ik zal ook nog verwijzen naar mijn MPs van vorige week donderdag: 2*12*14kg, 5*44, 4*49, 7*49, 6*49, 11*34. Vooral die ene 7*49 komt toch aardig dicht bij de 8*45, terwijl jij in alle overige oefeningen gewoon een stuk sterker bent, behalve de SQ.
Dus de volgende keer dat je je weer instelt op schouders, geef ze dan ook de verdiende eerste plek in je training. Maar ik moet zeggen, op de foto’s valt het op zich wel mee.

Ok, en nu gaan we over naar mij. Fuck, I screwed up, as usual, laten we maar zeggen :p. Gisteren op zich wel lekker getraind. Ik had zin in een vrije makkelijke en eenvoudige training dus ik heb het bij biceps, triceps en traps gehouden. Ik heb echt gigantische zitten cheaten bij de BB curls :p. Anders kreeg ik de BB gewoon echt niet omhoog.

BB Curl (opwarming) 2*20*14kg
DB preacher Curls: 12*15, 10*15, 12*15
Hammer Curls: 7*15 (oef, was zwaar), 2*12*12,5kg

Hierna een superset BB curls. Of het slim was, hmmmz, productief, hmmmz, het was wel leuk :p.
4*49 (cheated naar boven)
4*46,5(ch)
4*44(ch)
2*39
4*34
8*24
12*14

Kostte toch veel kracht en energie. Ik deed het als volgt. Eerste een set, vervolgens de gewichten eraf, even aantal reps opschrijven in logboekje en vervolgens weer een set. Dus ook een heel korte rustperiode.

Triceps
De training van triceps gaat steeds beter, ik ga mijn triceps steeds beter aanvoelen en dat is wel zo prettig xD.
Triceps Extension: 12*10, 12*20, 12*22,5, 7*25
Kickbacks: 2*12*10, 12*12,5
DB Close Grip Bench Press: 12*15, 2*12*20

Traps
Tenslotte nog wat traps. Ik vind het hier lekker om met een lager gewicht redelijk veel reps te maken zodat je ze goed voelt.
BB F Shrugs 20*54, 2*20*74

Heerlijke pomp in mijn armen natuurlijk. Was weer eens fijn.

Maar natuurlijk, waarom heb ik het nu weer verpest? Nee, geen psychologische spelletjes, Bart, slechts zwakte. CP en Micky zijn twee…. Ik begin verkeerd, er waren eens 2 vrienden waar 1 nou de term voormalig kent. Dat is beter. Dus eerst met zijn drieën gaan bowlen, niks aan de hand, relaxt. Maar daarna begon Micky mij keihard te fucken door te zeggen dat ik heel dikke buik heb door al dat eten voor het BB-en en dat deed hij voor 15 minuten lang terwijl ik heel duidelijk begon te trippen. Hij bleef toch doorgaan tot op het moment dat ik nog maar 2 keuzes had: 1. Hem serieus echt vollebak in zijn smoel te rammen. 2. Weg te lopen. Gelukkig was 2. ook een goede keuze want ze konden alleen bij mij slapen. Waarom ik hier zo over flipte? Kijk, ik en Micky hebben al een verleden, en ik weet teveel hoe Micky is. En ik kan het hier niet vertellen zonder dat het klinkt als een diss maar iedereen die hem wat beter kent, weet dat het zo is. Hij heeft een misselijkmakend groot ego. Echt zo groot, heb ik hem nog nooit gezien, voor iemand die nergens goed in is. Zijn ego is serieus het enigste wat hij heeft. Ook als er iets gebeurt is het altijd de schuld van de omgeving. Toen hij voor de 5e keer niet voor zijn rijexamen slaagde kwam dat ook door een duif… xD. En zo is hij met alles. Hij heeft ook een jaar in België gestudeerd. Hij kon het niveau niet aan, hij werd geowned door een of ander fucked-up meisje en hij kon zijn plek niet vinden in Gent. Nu zijn serieus alle Belgen slecht en stom, volgens hem. En dat hoor je ongeveer elk uur dat hij in België is, hatelijk voorbij komen, maar dat had nog acceptabel geweest had hij zelf iets gekund. Maar nee, hij kan alleen anderen afzeiken, hij heeft nooit respect gehad voor andere perspectieven en hobby’s en interessen. Hij doet zich voor als een superieure. Maar het ergste is, wanneer hij zichzelf echt openstelt, hij zelf ook weet dat het allemaal een leugen is. En ik heb me daar al zo aan geïrriteerd en al die frustraties plus dat hij nou weer iets ging afkraken waar ik zelf ook nog onzeker in sta maar er wel vol voor wil gaan, maakte me echt gek.


Dus in de eerste plaats heb ik hem dan ook een halfuur buiten mijn kot laten staan. Even duidelijk maken dat hij mij niet zo moet kloten want dan kloot hij alleen zichzelf. Maar ik kreeg het niet over mijn hart om hem werkelijk daar te laten slapen. Slapen kon ik ook nog niet. Dus zijn we toch weer Gent in gegaan. Maar de avond was toch al verpest. Ik ga serieus NOOIT meer iets doen met die klootzak. Aan hem heb ik weer een hele avond en de dag erna weggegooid. Misschien dat hij dat wel prettig vind, lijkt me leven ook eens op die van hem. Nee, serieus die jongen is echt een klootzak. Dat ik dat nu pas zie. En ik ben zo stom om toch weer met hem iets te gaan doen, zucht. Hopelijk slaap ik vanavond weer lekker en kan ik morgen weer knallen. Schouders… iemand? Ik heb een mooie template om te verslaan (A).

Ik heb ook weer een nieuwe regel:
1. Geen seks voor het trainen
2. Om 12u verplicht mijn bed in voor de nachtrust.

Zo en nu ga ik een kwarkje eten.

Geen opmerkingen: