dinsdag 14 oktober 2008

[DJ] Eerste bericht, eerste foto's en eerste trainingsverslag

Hallo iedereen!!!

Hier onder volgen mijn eerste vier berichten van een blog die ik eerst had gemaakt. Nu ga ik samen met Bart deze blog onderhouden dus sommige dingen kloppen hieronder niet meer.

Welkom op het eerste echte bericht op deze blog. Ik ben Django Vaal, psychologie student aan de Ugent, nu 19 jaartjes oud, met een eigen website: www.toegangtotinzicht.nl en ik doe ook aan bodybuilden. Over het laatste zal deze blog vooral gaan: Bodybuilden, vandaar ook de BB-Django xD.

Ik weeg nu zo'n 94kg denk ik na het steengrillen van vanavond :P, heb vetpercentage van ik denk een goeie 18%. Enkele PRs zijn: SQ: 104kg, DL: 144kg, BP: 81,5kg, MP: 44kg, BOR: 74kg (ben gestopt met deze oefening), enzovoort.

Ik train altijd op kot en sinds vorige week ook aan de watersportbaan in Gent. Op kot heb ik alles wat ik nodig heb: Barbell, Dumbbells, 215kg aan schijven, Free rack en incline/decline bankje. Later zullen er nog wat foto's verschijnen. Aan de watersportbaan is het nogal hardcore zonder de hardcore mensen :D. Alles is er ongeveer, maar het is allemaal al goed afgemat.

Morgen ga ik met een vriend, Bart, een wedstrijd beginnen. Ik sta er perfect voor om een wedstrijd te beginnen die over zo veel mogelijk progressie maken gaat: slecht dus :P. Ik heb weer een slechte trainingsweek achter de rug en ik ga er volgende week alles voor geven. Voor volgende week zaterdag zal ik 3kg spier erbij hebben geknald xD.

Morgen zullen de uitslagen komen van de metingen enzo, ik zal ook proberen om deze blog dagelijks bij te houden met voedingsverslagen, trainingsverslagen, opmerkingen, enzovoort.

----

Gisteren begon de B Vs DJ wedstrijd :D. Bart is een brede gozer van bij mij uit de buurt en we zijn een progressie wedstrijdje begonnen. Het idee was een meting rond de eerste oktober en over 9 maanden weer een meting rond de eerste juni, en dan kijken wie de meeste progressie heeft gemaakt. We hebben vier onderdelen: kracht, massa, dikte en uiterlijk.

Kracht gaat over de Squat, deadlift en Bench press.
Massa puur over de vetvrije massa stijging.Dikte over het aantal centimeters erbij op bovenarmen, borst+rug, het negatief van de middel en bovenbenen. Het is een beetje een beperkte lijst maar weet niet goed hoe de rest gemeten wordt.
Uiteindelijk uiterlijk gaat een beoordeling worden van de leden van het duchbodybuilding forum, die de progressie in enkele foto's gaat beoordelen.

We hebben kracht en dikte gisteren getest. Voor het eerst dat ik zo ver durfde te gaan op de SQ: 130kg heb ik 1x verzet, vind ik echt te ziek en geweldig :D. Is ook het enigste wat ik meer kan dan Bart. Voor de rest wordt ik geowned door Bart :p:
DL-B 170DL-D 140
SQ-B 120SQ-D 130
BP-B 95BP-D 85

Op de dikte was het duidelijk dat ik alleen een beetje mee kom met benen:
Borst/rug-B 118,5Borst/rug-D
110Bbenen-B 61benen-D
59Armen-B 42Armen-D
36,3Middel-B 90,Middel-D 80

De foto's zullen waarschijnlijk later nog vandaag online komen. Daar werd ik helemaal verslagen door Bart, maar dat komt ook mede door de slechte trainingsweek van vorige week (niet expres gedaan, ik zweer het xD). Ik zal ook nog eens wat andere foto's plaatsen. Van mijn kot-homegym enzo :D.

---

:'( *boehoehoehoe*
Bart owned mij op de foto's, huil huil.
Check voor de foto's:
http://www.fotothing.com/DjangoVaal/photo/119b3ed0a0d9be83c0ea1eda8cb86bc9/
http://www.fotothing.com/DjangoVaal/photo/5f37c61c414d44787ba0c194a98cf080/
http://www.fotothing.com/DjangoVaal/photo/8cd0ae61d78a2bcc734d1c4b43d5320f/
http://www.fotothing.com/DjangoVaal/photo/5d32756aa9c582d12e497f8ed2c4e645/
--

"Ik kijk alleen naar je kont" Kont 101 - Dmen (Straatremixes 2)

Gisteren een lekkere training en goede voeding. Eerst lekker uitgeslapen, studentjes eh... dan mijn Whey shake van 35g met 5g creatine. In de resto een maaltijd van varkensgebraad, spinazie en flink wat een rijst. Om 3uur 4 boterhammen met ontvette ham en een banaan, om 6uur 8 boterhammen *Yes, Quake 3 Team Arena gedownload xD* met ontvette ham. Om half zeven preworkoutshakeje van Labrada Super Charge.

Ik trainde vandaag bij de watersportbaan samen met mijn mattie überecto CP. Hij heeft een Bench van 1 volledige olympische stang dus je moet niet met em spotten :P. Maar toch ging dat wel goed en lekker getraind. Er waren niet veel mensen maar het was wel druk en daarom alles een beetje door elkaar geschud. Het was wel kut dat het er echt te warm was en er was ook geen muziek dus de volgende keer neem ik toch mijn MP3 mee. Trainen zonder muziek maakt het allemaal minder.

Ik ben begonnen met rug:
Seated Rows: 20*40, 12*55, 12*60, 9*65
DB BORs: 12*16, 12*18, 12*18, 12*18
Front Pulldown: 12*55, 12*60, 8*60, 12*55
BB DL: 12*70, 5*100, 5*120, 3*120

Daarna borst. Ik was echt nat van het zweet en voelde me wat duizelig en misselijk. Heb ik de laatste tijd zo vaak. Maar aan overtraining kan het niet liggen ofzo.
BB BP: 20*45, 12*60, 4*75... lol, dit moet ik toch even vertellen. Ik trainde dus met CP en hij zat zo te wiebelen met die BB dat ik zijn ROM wat wilde begeleiden, viel er toch een zweet druppel recht in zijn mond. En die gozer schreeuwde gelijk heel het sportzaaltje bij elkaar xD. Zag je iedereen echt zo kijken van W T F :p.
DB Flyes: 20*5, 12*16, 12*18, 12*18

En toen was ik het al beu, was geen mogelijkheid tot incline/decline op dat moment, pullovers vind ik maar gaar, en uuh, ik kreeg ruzie met zo'n pectoraal machine :p.Daarna een postworkout shakeje, 30g Whey, 30g Dextro, 5g crea, 5g BCAA.Thuis om 10u, nog ff 30g Whey+ 70g havermout. Om half elf 500g kwark. En dat was het voor gisteren!
Vandaag op kot trainen. Benen, schouders en biceps :D. Lekker knallen!!

Ltrs,Django

Geen opmerkingen: