donderdag 16 oktober 2008

[DJ]Training 15 okt 2008 @Kot

Yoooooow,

Gisteren toch nog iets anders getraind dan wat de bedoeling was. Uiteindelijk heb ik traps, biceps en triceps gedaan omdat ik nog steeds last had van mijn borstspieren :D.

Na een drukke dag van school, werken en vrijwilligers werk kon ik eindelijk mijn werkelijke doel in het leven aanpakken: bodybuilden. Haah, de romantiek, de passie om eindelijk mijn eigenste kleine fitnesszaaltje te betreden, de koude gloed die het ijzer naar mij toestraalt: werk mij! sleur mij! zwoeg mij! Ik stort mij van het donkere gewone leven in het licht van de ijzerzaal. Ik voel mijn spieren zich aan spannen en tegelijkertijd ontspant mijn geest, ik heb er zin in, ik ben er klaar voor, KOM MAAR OP, buldert het door geest en lichaam die zich gaan inspannen voor de meest intensieve training ooit.



Tjah, of niet. Ik ben door mijn wekker heen geslapen en heb daarom mijn les weer geskipt. 's Middags beetje gegamed en goed gegeten zodat ik voor het trainen er klaar voor stond. Om 18:00 begonnen met trainen.

Eerst mijn traps eens goed aangepakt. Was lange tijd geleden dat ik die weer eens aan had gepakt. Ik voel ze nu ook heel erg goed.
BB Front Shrugs: 12*39, 12*79, 9*99, 9*99
BB Back Shrugs: 12*79, 20*79, 20*79

Ik voel meer herhalingen veel beter bij traps. Anders voel ik zie niet echt geweldig en met meer gewicht heb ik alleen maar het idee dat ik mijn polsen zo zit te draaien dat het gewicht in mijn handen blijft, waardoor ik last krijg van mijn onderarmen.

DB Shrugs: 12*25, 12*25, 12*35

Nog even DBs gedaan, vind ik ook lekkerder aan voelen dan met de BB. Dus 10 setjes voor mijn traps, vind ik toch aardig van mij dat ik ze zo de kans geef om te groeien.

Biceps!
DB hammer curls: 3*12*15
DB one-handed seated curls 3*12*10
BB curls 20*14, 12*34, 8*34

Triceps!
DB sitting triceps extension 12*15, 12*20, 12*20 (vind ik soms een lekkere oefening, soms niet, deze keer was het weer niet :p)
DB Close grip Bench Press: 12*20, 12*25, 12*25
DB Kickbacks: 3*12*15

Ik heb goede spierpijn nu, dus ik hoop een goede training. Ik heb wel lekker getraind. Geen misselijkheid en dergelijke dus ikke heel erg blij :D. Heerlijk als goede voeding, goede instelling en goede training tesamen komen in een mooi rustig gevoel na de training. :)

Hopelijk vandaag weer ;)

Laters beste mensen