vrijdag 17 oktober 2008

[DJ] Training 16 okt 2008

Jaja, daar gingen we gisteren weer :D. Gisteren getraind met een andere Bart. Deze Bart is een gewichtheffer, dus een van zware gewichten, lage reps, veel concentratie en allemaal gare oefeningen zoals snatch en jerk, power clean en nog allerlei termen die ik niet ken :p. Dus ik werd mijn ass kicked door een geblesseerde gewichtheffer. Zijn PRs zijn: 190 DL en 120 BP, SQ weet ik niet :p. Dus hij is wat sterker dan mij. Alleen is hij nogal ongemotiveerd, volgens mij wordt hij pas enthousiast wanneer er meer dan 100kg aan de BB hangt :p.

Het was borst en rug dag, waar het voor borst een zware dag zou moeten zijn. Maar aangezien een stelletje maffe studenten bezig was om iets te doen van fitness waren de meeste bankjes bezet waarna we aan rug begonnen. Bart begon met seated rows, pleurde er gelijk 60kg op als opwarming, dus het begon gelijk zwaar :p. 12*60, 12*65, 10*70, 8*75, 10*65 en toen had hij begrepen dat ik terug wilde tot de 20kg, dus ging hij weer zitten, dus ik zo van uuuuh... nog 1 keer *puf puf*? Gelukkig verder gegaan naar Lying Tbar rows: 12*20, 12*37,5, 12*47,5, 9*47,5
Daarna optrekken *huil huil* daar kon ik echt niks van: 3*2keer optrekken, 2*3keer optrekken :p. Beetje triest maar goed. Nog een beetje rug xD: Front Pulldown 12*55, 12*60, 12*65 en tenslotte de DL, ik heb na aanleiding van Bart zijn tips de uitvoering beetje verandert en nu snap ik eindelijk dat het een rug oefening is en geen been oefening :p. Het ging nog niet echt geweldig, ik denk dat ik weer eens een 5*5 houding aan ga nemen want de DL betreft. 12*70, 5*100, 5*120, 3*140.

Hah, eindelijk rug gedaan, wil ik borst aan gaan pakken. Zitten er 2 debielen bezig... ze hadden een hele stellage gemaakt om te kunnen RDR-en. Haha, wat een kneuzen, ze hadden twee kleine bankjes wat verder uit elkaar gezet, daar bovenop een grote bank, en zo gingen ze RDR-en. En dan echt vollebak die BB tegen dat bankje aanbeuken en hem na de laatste rep hem keihard te laten vallen. Jezus, wat een mongolen. Dus goed, dan maar flyes: 12*16, 12*18, 12*20, 12*20. Daarna DB BP, argh, waarom kan ik dat zo slecht: 12*20, 9*25, 8*25, 12*22 Klerezooi. Tenslotte nog BB BP en die ging ook waardeloos... 7*50, 6*50, 9*50, 12*50 :S What the hell, really? Maar goed, volgende week, dan is het toch eerst borst en dan pas rug, plus dat ik voor de BP, DL en SQ een 5*5 schema aan ga houden op de eerste keer dat ik ze train. Tweede keer wordt dan weer massa-gericht.

Dat was mijn trainingsverslagje weer :). Ik heb niet zo'n poëtisch leven als Bart. Spijtig, ik zal er wat aan doen ok?/p

2 opmerkingen:

Anoniem zei

"Haah, de romantiek, de passie om eindelijk mijn eigenste kleine fitnesszaaltje te betreden, de koude gloed die het ijzer naar mij toestraalt: werk mij! sleur mij! zwoeg mij! Ik stort mij van het donkere gewone leven in het licht van de ijzerzaal." Niet zo'n poetisch leven als Bart.. yeah right!

Bart zijn PR's zijn beiden 20kg hoger dan de mijne.. leuk streven voor volgende week ;)

Maar wat is RDR?

Django zei

Rear Delt Row, poepsie, en die 20kilootjes komen er zo bij gehangen, ik ga het op zijn Arnolds zwaar visualiseren in mijn dromen :D