dinsdag 21 oktober 2008

[DJ] Een Champion reactie, een champion rep en wat dan...?

Tjah, dan ga je op je bek -_-". Ik stond er klaar voor en had er echt zin in. Je kent dat wel. Alles loopt lekker, je voelt je goed, je bent super geconcentreerd, enzovoort. En de training ging dan ook zo. Eigenlijk geen punten van kritiek behalve dat ik zooo fokking hard last kreeg van mijn onderrug erna. Door de deadlift natuurlijk. Niet door iets wat je zo kan missen, nee, door de grote oefening natuurlijk. Aargh, ik word zo gek van mijn onderrug. Zit ik altijd mee. Dus nu weer flink degemotiveerd. Ik ga vanavond ook maar wat hardlopen. Hopelijk krijg ik dan last van mijn knieen, moet ik dat ook niet meer doen.

Nog even het trainingsverslag:
DL: 12*70, 3*150, 3*140, 4*140, 8*100, na de derde set kreeg ik last van mijn rug. En echt veeel. Dus ik weet nog niet wat ik ermee ga doen, van de week ga ik in ieder geval heel rustig doen om mijn rug genoeg rust te geven.
Optrekken: 20*BW
Pull down: 12*60, 12*65, superset: 8*60, 8*55, 8*45. Ik deed deze oefening niet strict maar gebruikte ook veel beweging van heel mijn bovenlichaam. Dus er kwam nogal wat beweging in het vrij lichte multistation. Er waren ook nog 2 andere broekies bezig daarop, begonnen met cable curls, (do I need to say more) , heel licht en 1 setje, en die keken mij aan of ik een gestoord monster was ofzo :p. Gheghe, daar zullen ze het nog wel over gehad hebben...
Seated rows: 12*60, 10*65, 8*65, 10*60

Dus opzich, eigenlijk wel een heel lekkere training, vooral op papier, ik heb nu ook heel veel last van mijn spieren. Ook mijn buikspieren heel erg eigenlijk. Maar de pijn in mijn onderrug was echt te erg. Squaten ga ik dus ook niet doen van de week. Volgende week ga ik wel terug DL oefenen. Ik hoop dat ik Bart-België mee kan nemen...

Tjah, dat was het dan, ik ga morgen weer echt trainen.

Gegroet,
Champion op zijn bek

Geen opmerkingen: