zondag 26 oktober 2008

[DJ]Blablablabla...

Ok, weer genoeg geluld (en dan heb ik het in de eerste plaats over mezelf). We gaan er weer tegenaan, eh Bart :D. Nieuwe week, nieuwe krachtuitspattingen... en hopelijk een perfecte deadlift aan het einde van de week ;).


Vanavond nog eens berekenen wat ik aan eten kan uitgeven om een beetje Bart zijn schema bij te kunnen houden. En ik ga maar weer eens wat lezen, opzoek naar de goede informatie!

Ik hoop dat we nog eens wat discussie kunnen krijgen over wat nou precies een goed trainingsschema is en waar het aan hoort de voldoen. Want ik hoop daar nog veel meer uit te halen.

Iedereen bedankt voor het lezen van de blog. Het is leuk om te horen dat mensen het ook daadwerkelijk lezen ;). Ik heb al zoveel gedaan wat NIET gelezen werd dus dat geeft toch een beetje een goed gevoel en nog wat sociale druk, yummie, lekker trainen van de week!

Greetings,
Django
-Champion Rep Shizzle-

Geen opmerkingen: